PENAWAR ANAK DEMAM PANAS SUPAYA TIDAK SAWAN

0 Comments
Nak dijadikan cerita, tiba-tiba minggu lepas, bolehlah la pula Irfan, Auni dan Alya demam serentak. Bukan Nad takde pengalaman mereka demam tapi kali ni serentak.

Berpeluh juga lah untuk handle. Sedikit lega bila mereka hanya demam di siang hari. Maka tidak perlulah Nad untuk berjaga malam.

Nampak macam pelik juga, sebab selalunya anak-anak ni akan demam malam dan ketika malam lah suhu akan naik mendadak. Tapi untuk kali ini TIDAK.

Agaknya sebab Nad dah jumpa PENAWAR ALTERNATIF ANAK DEMAM PANAS yang paling sesuai untuk mereka. Nad tidak nafikan yang masih berikan ubat demam kepada mereka. 

Tetapi pada masa yang sama, Nad gunakan juga kaedah alternatif untuk mengatasi demam panas ni. Tujuannya supaya demam cepat kebah dan kuatkan sistem imun mereka supaya tidak kerap demam.

Kalau nak tahu, penawarnya adalah NUTRIFERON. Nutriferon ni adalah sejenis suplimen yang bantu untuk kuatkan imun badan. 

Nad pun baru je 2 tahun lebih berkenalan dengan Nutriferon ni. Almaklumlah, bila anak dah bertambah kan, memang penyakit ni mudah berjangkit contohnya macam selsema dan batuk.

Itu sebab Nad sangat perlukan Nutriferon sebab ianya bantu untuk kuatkan imun anak-anak. Yang Nad perasan, anak-anak ni kalau demam, batuk dan selsema, sekejap je akan kembali sihat. Tak sama macam dulu, berhari-hari dan berminggu sehingga pernah kena masuk dalam wad.

Kepada ibu-ibu di luar sana yang nak juga kuatkan imun anak-anak, kenapa tidak anda cuba Nutriferon. Anda tidak perlu risau kerana produk Shaklee mempunyai jaminan selamat dan ia dihasilkan daripada bahan yang berkualiti.

Boleh rujuk sini untuk info mengenai Nutriferon Shaklee.

TESTIMONI NUTRIFERON

Jika anda berminat untuk cuba juga, boleh hubungi Nad untuk dapatkan info lanjut. Nad akan sedia membantu.



NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


You may also like

No comments: