SUPLIMEN UNTUK ELAK ANAK KERAP BATUK SELSEMA

0 Comments

Kalau nak tahu, kali pertama Nad beli mealshakes kira-kira 5 tahun lepas. Masa tu, Irfan ni kerap sangat batuk dan selsema. Dan selalu juga Irfan terpaksa ditahan di wad sebab jangkitan kuman di paru-paru.

Sejak itu, Nad mencari suplimen yang boleh bantu untuk kuatkan sistem imun Irfan. Nad tak berani nak beli suplimen sebarangan tanpa info yang bagus.


TERBELI SUPLIMEN MENCEGAH ANAK BATUK

Akhirnya, bila dok skrol-skrol kat fb ni, nampaklah ada yang jual MealShakes ni. Katanya boleh bantu mencegah anak batuk dan selsema.

Masa tu Nad belum lagi jadi ahli Shaklee. Jadi terpaksa beli dengan orang lain dengan harga bukan ahli.



Kali pertama je minum Mealshakes, Irfan suka sangat. Nad campurkan ke dalam susunya setiap hari.

Lepas 6 bulan ambil Mealshakes,Irfan tak pernah batuk pun. Kalau tidak, sebulan sekali mesti berulang ke hospital. 

JIMAT RUPANYA....

Mealshakes ni jimat juga sebab tahan sampai lebih 6 bulan. Almaklumlah masa tu baru sorang anak kan. Ni sekarang dah anak 3, satu tin mealshakes tahan sebulan je. 

Alhamdulillah sampai sekarang diusia Irfan 6tahun, Nad masih berikan dia minum Mealshakes. 

Mealshakes ni hanya suplimen je. Nad masih berikan Irfan makanan yang seimbang. Masih elakkan Irfan mengambil junk food.

InsyaAllah dengan ikhtiar Nad berikan Mealshakes untuk anak-anak, mereka akan sentiasa sihat.

Anak sihat, ibu pun senang hati kan.

JOM BERIKAN MEALSHAKES KEPADA ANAK-ANAK

Ada ke ibu-ibu kat sini yang nak cuba juga berikan Mealshakes dekat anak-anak. Produk Shaklee ni sebenarnya tidak perlu diragui lagi sebab memang dijamin berkesan dan selamat.

Anda pastinya ibu yang bijak kerana memilih yang terbaik untuk anak. Boleh hubungi Nad untuk info lanjut dan membuat pesanan

prop2102@gmail.com



You may also like

No comments: