KRIM MALAM TERBAIK UNTUK PUTIHKAN KULIT

0 Comments
Sebelum ini Nad tak pernah guna sebarang krim malam. Mungkin sebab dulu tak rasa penting sangat untuk jaga kesihatan kulit muka. Almaklumlah kulit masih muda dan tiada sebarang masalah. 

Bila usia dah menginjak 30an ni, Nad mula rasa pentingya untuk ambil krim malam setiap hari. Akhirnya Nad pilih krim malam Nutriwhite. 

  • Bertindak sepanjang malam untuk memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit
  • Linden membekalkan khasiat dan melembapkan lapisan kulit paling dalam
  • Scullcap mencerahkan dan melegakan keradangan kulit
  • Vitamin C aktif mengurangkan jeragat dan cela serta mengembalikan kecantikan kulit
  • Kulit terasa lebih halus, lebih lembut dan tampak lebih berseri apabila anda bangun daripada tidur pada keesokan harinya


RASA JANGGAL NAK PAKAI KRIM MALAM

Dah alang-alang memang mengamalkan produk Nutriwhite, jadi teruslah ambil satu set termasuk krim malam.

Mula-mula rasa janggal juga nak guna krim malam. Rasa macam tepek bedak masa tidur. Rasa tak selesa.

Tapi selepas seminggu cuba, dah semakin OK dan terbiasa. Apa yanng Nad dapat rasakan yang kulit ni makin licin dan cerah. Jeragat kat pipi ni pun makin pudar.

Wahhhh..!!! memang berbaloi lah pakai krim malam ni.



PRODUK KULIT YANG MENJIMATKAN

Lagi satu Nad perasan yang krim malam Nutriwhite ni memang menjimatkan. Bayangkan Nad dah guna hampir 3 bulan tapi masih berbaki separuh bekas.

Patutlah ramai yang pilih produk Nutriwhite. Kesan dia memang superb sangat. Kalau nak tahu, Nad ambil set asas iaitu pencuci muka, krim siang dan krim malam. 

Nad bukannya jenis yang rajin sangat untuk guna satu set. Tapi ramai yang bagi feedback jika ambil satu set Nutrwhite ni kesannya dia lagi bagus. Kulit pun gebu je.

Disini Nad kongsikan 2 testimoni mereka yang sangat berpuas hati dengan krim malam Nutriwhite Shaklee.

Jeragat di pipi dah makin menipis


Kulit rasa lembut selepas bangun pagi

DIJAMIN SELAMAT DAN BERKESAN

Sekali sahaja anda cuba krim malam Nutrwhite ni, pasti anda akan sangat puas hati. Nad yakin anda akan terus beli krim malam Nutrwhite ini bila anda dah rasa sendiri kesannya.

Produk Nutriwhite ini bebas daripada bahan kimia merbahaya dan ianya telah dijalankan ujian klinikal. 

Pelaburan anda untuk guna produk Nutriwhite ini pastinya berbaloi. Bertindaklah sekarang dengan hubungi Nad bagi dapatkan satu set produk Nutriwhite termasuk krim malam.

Nad akan sentiasa membantu

019-2639545

prop2102@gmail.com



You may also like

No comments: