PENCUCI MUKA YANG BERKESAN UNTUK MENGHILANGKAN MUKA BERMINYAK

0 Comments
Dulu, Nad suka tukar-tukar pencuci muka. Sebabnya masih tak jumpa lagi pencuci muka yang berkesan untuk menghilangkan muka berminyak ni.



Nad bersyukur sangat walaupun kulit wajah berminyak dan kusam, tetapi tidak ditumbuhi jerawat. Selalunya, kulit Nad akan berminyak di waktu tengahari dan selepas pulang bekerja. Memang keadaan kulit masa tu sangat kritikal ditambah dengan berpeluh lagi. 

Oleh sebab itu, Nad memerlukan sabun cuci muka yang bagus untuk menghilangkan wajah berminyak dengan cepat. Kadang-kadang, selepas bangun pagi pun muka akan berminyak teruk.

Nad dah cuba macam-macam pencuci muka sebagai cara mengatasi wajah berminyak berlebihan ini. Kawan-kawan sekerja mencadangkan Nad untuk guna pencuci muka Shaklee.


Akhirnya, Nad cuba untuk guna pencuci muka Shaklee. Ada 2 jenis pencuci muka Shaklee iaitu daripada jenis Enfusel dan Nutriwhite. Pilihan Nad adalah pencuci muka Shaklee jenis Nutriwhite kerana ia sesuai dengan kulit Nad yang masih 30an.

Kali pertama je guna pencuci muka Shaklee ni, memang dah nampak kesan ketara. Kulit rasa licin dan tidak berminyak. Bukan itu sahaja, Nad rasa kulit muka makin tegang dan putih. Alhamdulillah.

Rupanya, ia juga boleh bertindak sebagai sabun cuci muka yang bagus untuk memutihkan kulit. Seronok sangat bila Nad dapat atasi wajah berminyak dan bekas jerawat ni. 

Nad ada juga google di internet mengenai kesan pencuci muka Shaklee . Dah ramai yang dapat kesan positif daripada pencuci muka kulit berminyak ni.






Sekarang ni, hampir 3 tahun Nad masih setia mengunakan pencuci muka Shaklee Nutrwhite. Kalau nak tahu, dalam masa setahun hanya dua kali sahaja Nad beli sebab penggunaanya memang menjimatkan. 

Jika anda juga sedang mencari pencuci muka yang berkesan untuk menghilangkan wajah berminyak, Nad syorkan cuba dulu pencuci muka Nutriwhite Shaklee . Pelaburan hanya RM125 bagi mendapatkan kulit yang mulus tanpa jerawat, memang sangat menguntungkan.

Nad yakin, sekali sahaja anda guna pencuci muka Shaklee ini, anda akan terus cadangkan kepada kawan-kawan untuk guna juga. Jom bersihkan kulit wajah bermnyak dengan pencuci muka Shaklee ini sekarang.

Lakukan pesanan dengan terus hubungi Nad pada nombor tertera di bawah.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com 




You may also like

No comments: