Produk Kulit Yang Selamat

0 Comments
Sejak akhir-akhir ni,topik kesihatan memang jadi perbualan Nad dan rakan sekerja

Nad bersyukur juga sebab rakan-rakan sekeliling juga ambil berat tentang isu kesihatan sekarang. Tadi kami bincangkan tentang produk kulit yang membahayakan.

Memang dah keluar dalam surat khabar tentang beberapa produk kecantikan kulit yang mengandungi bahan merbahaya. Antara bahan tersebut seperti merkuri yang boleh menyebabkan kulit kita terhakis. 

Tapi sebenarnya ramai yang ambil mudah. Apa yang penting,kulit nampak cantik dan licin. Siapa yang nak kulit jerawat dan berparut kan?

Memang produk-produk dari bahan semulajadi ni lambat sikit nampak kesan sebab ia ambil masa untuk menyesuaikan dengan keadaan kulit. Nama pun organik kan😀

Tapi itu lah yang SELAMAT digunakan. Macam Nad pun pilih produk selamat dari Shaklee iaitu NUTRIWHITE dan untuk dalaman pula Nad ambil VIVIX,VITAMIN C dan VITAMIN E

Usia dah cecah 30 an ni,kena jaga kulit tau. Bukan nak sekejap je awet muda. Kalau boleh sampai bila-bila luar dalam sihat👍🏼

Apa pun,nasihat Nad kepada rakan-rakan semua, pilih lah produk kulit yang selamat. Jangan asyik fikir nak cepat cantik tapi akhirnya kulit sendiri yang rosak.

Kalau nak tahu produk kulit yang sesuai dan dijamin selamat,ambillah Shaklee😀

Nad memang agen Shaklee tau. Kalau nak order boleh hubungi nombor ni 019-2639545


You may also like

No comments: