AKTIVITI HUJUNG MINGGU YANG MENYERONOKKAN

0 Comments
Dah pukul 10.30 malam

Tak sedar hari ni berlalu dengan cepat

Awal pagi tadi kol7.30 dah keluar sarapan tepi pantai, dekat kol11 baru balik rumah

Almaklumlah rumah tepi pantai je kan๐Ÿ˜€

Makan tengahari kat rumah dan by 3pm dah keluar pergi cod Nutriferon

Sampai rumah pukul 5 petang,siap-siap keluar beli barang rumah pulak

Malam ni je tinggal untuk siap-siap ke sekolah esok

Alhamdulillah kekal bertenaga dan sihat sebab dah ada bekalan suplimen tenaga kan

Seriusly rasa kalau takde suplimen,tak tahu kat mana nak cari TENAGA ni di usia yang acah-acah makin TUA๐Ÿ˜

Tak kisahlah umur makin meningkat pun,janji badan awet muda..cewahhh


You may also like

No comments: