SELALU LENGUH BADAN DAN SAKIT PINGGANG, APA NAK BUAT?

0 Comments
Nad memang dari zaman bujang lagi cepat je lenguh-lenguh badan. Nak kata buat kerja berat, takde lah berat mana pun.

Kalau silap tidur sikit, mula lah bangun paginya lenguh-lenguh badan. Yang lagi terasa bila silap pilih tilam untuk tidur, memang berhari-hari lenguh badan dan sakit belakang.


Lepas kahwin dan beranak tiga, rasa lenguh -lenguh badan ni jadi macam makin teruk. Bila buat kerja lebih, mula lah terasa sakit pinggang, sakit belakang, sakit kaki dan macam-macam lagi lah.

Lepas tu, kesannya asyik nak baring jela sebab tak larat kan. Kesian dekat anak-anak bila Nad jadi macam tu.

Suatu hari, ada sorang kawan pejabat ni ternampak Nad macam mengeluh lenguh badan bila keluar kereta. Hahaha, ni kes bila drive lama mulalah sakit belakang dan sakit pinggang.

Kawan tu cadangkan Nad ambil ubat tahan sakit sebab dia pun ambil setiap hari. Nad macam nak terima juga cadangan beliau tu tapi bila fikir semula, sampai bila Nad nak bergantung dengan ubat tahan sakit kan?

Kesinambungan dari tu, Nad mula cari sesuatu yang boleh tolong legakan sakit-sakit badan ni. Hasil dari google, Nad terjumpa satu produk untuk hilangkan sakit pinggang dan sakit belakang daripada jenama Shaklee.

Nad tertarik dengan video ni sebenarnya, Itu yang terus jadi nak beli produk hilangkan sakit pinggang.


Nad terus request jadi ahli Shaklee sebab nak beli kesemua produk berkaitan dengan harga jimat. Ada 3 produk yang Nad beli iaitu Ostematrix, Omega Guard dan Vivix.

Hari pertama Nad makan kesemua tu, bangun pagi terasa sedap sangat badan. Kalau dulu, nak bangun dari tilam, memang bercinta sangat lah, hahaha

Lepas tu yang Nad perasan, sejak amal ketiga-tiga ni, kebas-kebas di kaki dan tangan dah takde langsung. Alhamdulillah.

Rupanya, info yang Nad baru dapat, kita ni mudah sakit-sakit badan disebabkan pengaliran darah tidak lancar. Sebab itulah, cepat je terasa kebas kaki dan tangan ni.

Nad tahu, anda mesti nak tahu lebih lanjut mengenai produk ni kan? Meh Nad terangkan fungsinya satu-persatu.

LENGUH BADAN SELEPAS BERSALIN
Resveratrol di dalam VIVIX membantu proses pengaliran darah supaya menjadi lebih lancar


Minyak ikan Omega 3 ini sangat membantu proses pengaliran darah menjad  lebih lancar dan mengelakkan pembengkakan salur darah.

Ostematrix membantu menguatkan tulang dan bantu mengurangkan lenguh badan


Alhamdulillah, kehidupan Nad berubah sejak makan suplimen Shaklee. Setiap bulan ada sahaja suplimen baru yang Nad cuba. Memandangkan Nad adalah ibu bekerja, pengambilan suplimen sangat penting untuk bantu beri tenaga dan kurangkan stress.

Nad juga nak kongsikan dengan anda, beberapa testimoni mereka yang juga dah berjaya hilangkan lenguh-lenguh badan.









Jika anda pun alami masalah lenguh badan dan sakit belakang, boleh lah cuba macam Nad ni. InsyaALLAH ia sangat membantu . Berminat untuk order? Boleh terus dapatkannya dari Nad.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com














You may also like

No comments: