RAWATAN BAYI BATUK BERKAHAK YANG DIJAMIN SELAMAT

0 Comments
Nad seorang ibu kepada 3 orang anak dan kesemuanya berumur 6,5 dan 1 tahun. Sebelum ni Nad ada kongsikan rawatan alternatif HFMD dan rawatan untuk demam campak, tapi hari ini Nad akan ceritakan rawatan alternatif untuk bayi batuk.


Sebenarnya ini adalah pengalaman Nad sendiri dan ternyata ianya berkesan. Nad memang serik bila anak-anak batuk kerana pernah beberapa kali terpaksa tidur di wad kerana anak-anak perlu di tahan di wad.


Kaedah ini Nad gunakan untuk anak ketiga berumur setahun. Nad seboleh mungkin tidak mahu berikan ubat batuk kerana ia hanya memberikan kesan mengantuk. Kesian baby masih kecil.

Kesian tengok anak kecil yang terkena batuk tidak dapat tidur lena. Kadang-kadang tengok mereka nak bernafas pun susah. Bila batuk tu, memang dengar kuat sangat bunyi kahak yang tidak boleh dikeluarkan.

Oleh sebab itu, Nad mengambil langkah terbaik dengan berikan minyak ikan Omega Guard, Chewable C dan Nutriferon. Ketiga-tiga ini adalah suplimen terbaik untuk kanak-kanak dan ianya selamat.


Sekarang ni apabila dengar je anak macam mula nak batuk, Nad terus berikan ketiga-tiga ini. Alhamdulillah, memang terbukti berkesan sebab dah tak dengar bunyi batuk di waktu malam. 

Bukan Nad sorang je yang dah merasai kesan suplimen ini tapi dah terlalu ramai ibu yang cuba dan mereka sangat puas hati. Boleh baca feedback positif mereka disini.






Kesinambungan dari itu, Nad memang serius ingin bantu ibu-ibu yang mempunyai masalah anak kerap batuk. Suplimen ini boleh diambil bermula umur anak setahun ke atas. Kepada mereka yang ingin mengelakkan anak daripada makan ubat batuk, bolehlah cuba ambil suplimen Shaklee.

Anda tidak perlu ragu-ragu kerana produk Shaklee dijamin berkesan, selamat dan semulajadi. Shaklee merupakan satu-satunya syarikat pengeluar suplimen yang menjalankan  kajian landmark study keatas produknya.

Ramai ibu yang bijak memilih produk Shaklee untuk diberikan kepada anak mereka. Nad tahu, anda pun sebenarnya dah lama mencari produk untuk hilangkan batuk anak kan? Kenapa tidak anda cuba sekarang dan dapatkan info-info produk daripada Nad sekarang.

NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545

prop2102@gmail.com











You may also like

No comments: