PRODUK TAMBAH TENAGA WANITA YANG CEPAT PENAT DAN LESU BEKERJA

0 Comments

Saya seorang ibu bekerja dan mempunyai 4 cahaya mata.  Disebabkan saya bekerja di sektor swasta, setiap hari saya terpaksa pulang lewat ke rumah. Saya akan pergi kerja seawal pagi memandangkan perjalanan ke pejabat mengambil masa 30minit. Itu tidak termasuk terpaksa menempuh jem.


Kesannya, badan saya cepat penat ditambah perlu menguruskan anak-anak. Saya pula terpaksa tinggal berjauhan dengan suami kerana kekangan kerja beliau. Jadinya, semua urusan rumah dan anak-anak di bawah tanggungjawab saya.

Kadang-kadang terpaksa abaikan kerja rumah kerana bila balik kerja akan jadi cepat lesu dan terus nak tidur. Saya bersyukur kerana anak-anak sangat mudah diurus. Cuma, isunya adalah pada saya kerana saya akan mengantuk sahaja dan akhirnya semua benda tak boleh buat.

Saya dah cuba minum kopi bagi hilangkan mengantuk tapi lama kelamaan, kopi pun tidak memberikan kesan langsung. Badan saya akan tetap lesu dan penat.

Akhirnya, saya cuba untuk ambil suplimen. Itupun selepas melihat iklan-iklan di facebook mengenai suplimen Shaklee. Saya sebenarnya anti suplimen juga memandangkan bagi saya cukuplah dengan makan buah dan sayur-sayuran.

Tapi sebenarnya saya SILAP BESAR. Buah dan sayur masih belum cukup untuk menampung keperluan nutrisi saya harian. Itulah yang menyebabkan saya mudah penat, lesu dan cepat mengantuk.

Produk tambah tenaga yang saya ambil ialah VIVIX, ESP, B  COMPLEX dan OMEGA GUARD. Pada mulanya saya menolak untuk menjadi ahli tetapi selepas membuat kira-kira, saya mendapat keuntungan diskaun yang lebih jika menjadi ahli Shaklee dan saya terus bersetuju.




Hari pertama minum Vivix dan makan semua suplimen tenaga ni, saya dapat rasa perubahan yang memberangsangkan.

Saya boleh bangun awal tanpa sakit-sakit badan dan yang lebih menakjubkan bila balik rumah selepas bekerja, semua kerja rumah saya dapat selesaikan termasuk lipat kain baju.

Tidak seperti sebelum ini, kain baju mesti berlonggok tidak berlipat dan akhirnya bersepah macam tu je. Kesian anak-anak terpaksa selongkar raga kain untuk mencari baju.

Sehinggalah sekarang, hampir 5 bulan saya masih SETIA amalkan produk tambah tenaga Shaklee ni. Setiap bulan, pasti ada sahaja suplimen yang saya beli. Yang untungnya suplimen Shaklee boleh tahan penggunaan untuk jangka masa yang agak lama. Memang menjimatkan

Bagi saya, suplimen tenaga Shaklee ini sangat bagus dan tidak rugi saya cuba. Saya tahu, ada beratus-ratus produk tambah tenaga di luar sana tapi tiada satu pun yang setanding dengan produk Shaklee.
Sebab itulah saya ingin menyeru kepada ibu-ibu yang mengalami masalah cepat penat untuk amalkan produk tambah tenaga ini. 

Saya berani bagi jaminan yang anda pasti puas hati. Saya sendiri adalah BUKTI yang produk ini memang betul berkesan.

Jika anda berminat, saya ada mengambil order untuk suplimen tambah tenaga ini. Boleh hubungi saya secepat mungkin supaya masalah penat anda itu dapat diatasi.

NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545


prop2102@gmail.com


You may also like

No comments: