PERLU ATAU TIDAK MAKANAN TAMBAHAN?

0 Comments
" Akak tak yah makan suplimen,akak tak sakit"

Begitu angkuhnya gaya percakapan beliau dengan saya😂

Sebenarnya saya hanya kongsikan yang saya dulu masa berpantang ambil suplimen sebab badan selalu sakit-sakit. Lepas ambil suplimen,alhamdulillah sangat ok👍🏼

Saya doakan akan sentiasa sihat,amin..

Kalau dulu,saya memang berpendapat bahawa bila makan sayur dan buah,tak perlu dah nak makan vitamin bagai

Rupanya saya SILAP BESAR!!!!

Masih sakit-sakit badan,lenguh sana,lenguh sini, cepat mengantuk,cepat penat dan moody

Memang la ada yang cakap makan je ubat tahan sakit, tapi sampai bila?

Akhirnya saya mengalah dan ambil suplimen dari jenama Shaklee

Hidup saya berubah 100%

Dah makin bertenaga,makin sihat,lenguh-lenguh badan dah hilang dan alhamdulillah suami pun puji ku makin cantik, ewahhhh!!!!

Tapi..



Walau makan suplimen, saya tetap juga makan makanan seimbang

Barulah boleh capai kesihatan MENYELURUH kan?

Korang sama pendapat macam saya tak?

#tsunamiShaklee


You may also like

No comments: