KRIM SIANG MALAM UNTUK KULIT KERING

0 Comments
As salam semua..

Tergerak hati nak berkongsi mengenai krim siang untuk kulit kering ni. Sebenarnya Nad memang alami masalah kulit kering dah lama.

Mula-mula dulu ingat tak serius sangat tapi sampailah suatu masa di kawasan kulit kering tu rasa pedih sangat. Nad dah mula rasa tidak selesa sebab di kawasan kulit kering tu juga dah mula tumbuh jerawat.

Nad dah cuba macam-macam krim siang malam untuk kulit kering namun semuanya hampa belaka. Malah, kulit jadi makin kering dan sangat kusam. Sedihnya....



Sehinggalah suatu hari, Nad tergerak hati nak cuba Nutriwhite Shaklee. Sebenarnya dah lama usha juga tapi tak terbeli-beli.

Keputusan telah dibuat dan permulaanya Nad hanya guna 3 jenis produk Nutriwhite sahaja iaitu pencuci muka, krim siang dan krim malam.

Pertama kali sapu krim siang dan malam, serius kulit terasa sangat lembut dan licin. Selepas seminggu, alhamdulillah bersyukur sangat sebabnya kulit kering dah tiada langsung,

Cuma yang tinggal hanyalah sisa-sisa jerawat yang dah nak kecut. Kulit pun dah tak menggelupas dan Nad perasan yang kulit wajah jadi lagi cerah.

Memang berbaloi sangatlah Nad beli krim siang malam untuk kulit kering jenama Nutriwhite ni. Sehingga sekarang, dah hampir 3 tahun Nad masih setia dengan produk Nutriwhite.

Perkara yang paling best mengenai produk Nutriwhite ni, bukan sahaja kulit wajah kita lebih licin dan tidak kering, malah kulit muka nampak lebih awet muda tau.

Nad seorang ibu bekerja, menjaga kulit muka tu memang sangatlah penting. Malu lah bila keluar rumah nanti orang tegur kulit banyak jerawat, hihi.

Jadi, kepada anda yang juga mempunyai masalah kulit kering macam Nad, cubalah krim siang malam Nutriwhite ni. Anda tidak perlu ke kedai untuk beli, hanya perlu hubungi Nad di 019-2639545 untuk Nad uruskan penghantaran terus ke depan pintu rumah anda.

Lagi satu sebelum Nad terlupa, krim siang malam untuk kulit kering ni memang sesuai untuk semua peringkat umur.

Nad tinggalkan anda dengan beberapa testimoni mereka yang telah berjaya mendapat kulit yang diidamkan dengan produk Nutriwhite.




Bertindaklah sekarang dengan hubungi Nad bagi dapatkan produk yang menjadi kegilaan ramai ini.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com


You may also like

No comments: