Kenapa saya pilih bisnes Shaklee?

0 Comments
Kehidupan HARI TUA yang saya idam-idamkan
.
.
30 tahun akan datang

Masa tu Nad dan suami pun dah 60an

Irfan umur 36 tahun
Auni umur 35 tahun
Alya umur 31 tahun

Ahaks..dah bercucu kot aku time tu๐Ÿ˜

Tapi macam mana agaknya keadaan Nad dan suami kan?time tu komfem dah duduk berdua je kat rumah

InsyaAllah kami berdua dah RESIGN awal, memang itu PILIHAN kami dari awal

Nad memang YAKIN sangat yang bisnes Shaklee akan jadi bisnes KELUARGA

Kami sekeluarga akan sama-sama jalankan bisnes Shaklee sambil travel ke luar negara๐Ÿ˜€

Sambil-sambil tu boleh kutip hasil kebun-kebun getah yang kami ada

Sambil-sambil tu boleh jual beli rumah yang kami ada

Wahhh...syoknya!!!!!!

Ini semua PILIHAN

Dan ianya PILIHAN SAYA ketika berumur 60 tahun keatas

Apa pula pilihan anda diusia emas?


You may also like

No comments: