VITAMIN MENGATASI ANAK SEMBELIT

1 Comments

Dah bagi anak makan makanan lembut tapi anak masih berak berdarah?


Nad sendiri pun ada pengalaman sebegini yang berlaku pada anak-anak. Memang boleh buat susah hati tau sebab anak akan menangis semasa nak membuang air besar.

Selalunya anak Nad sembelit bila mereka kurang minum air. Sebab tu lah Nad memang paksa diorang minum air selalu.



Kalau dulu bila sembelit je, jenuh nak kena pergi farmasi dan bagi ubat untuk mudahkan membuang air besar. Kesian tau tengok anak yang menahan sakit.

Sejak Nad jumpa Shaklee, memang berubah banyak sangat. Nad cuba bagi anak-anak ambil Mealshakes, Vitamin C Chewable dan Omega Guard setiap hari.

Apa yang Nad perasan, anak-anak dah tak sembelit dan dapat membuang air besar dengan sangat mudah. Alhamdulillah..

So, kepada ibu-ibu yang anaknya mudah sembelit tu, jomlah cuba vitamin mengatasi anak sembelit ni, Nad sendiri dah cuba dan sangat berpuas hati.

Kalau dulu anak terpaksa duduk lebih dari 30minit dalam bilik air kerana sembeli tetapi sekarang tidak lagi. Kita pun senang hati kan?

Korang cubalah dulu untuk sebulan dan boleh rasakan kesannya pada anak. Semua vitamin ini sangat mudah ditelan kerana ada yang perlu dibancuh dengan air dan ada yang hanya telan sahaja. Memang sesuai sangatlah untuk anak kita.

Dapatkan vitamin sembelit ini segera daripada Nad. Fast action fast result.

Nad tinggalkan korang dengan video ini yang mencerikan pengalaman ibu ini menguruskan anak yang sembelit.



NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com














You may also like

1 comment:

  1. ini part paling memang saya takkan lupakan.. tengok anak meneran pun kita ikut sakit.. huu~ pernah jek korek najis anak sebab anak tak larat meneran..

    ReplyDelete