PENAPIS AIR MUDAH ALIH YANG BOLEH DIBAWA TRAVEL KEMANA SAHAJA

0 Comments
Mesti ramai yang sedang cari penapis air yang boleh dibawa kemana-mana sahaja kan?. Penapis air yang di rumah kita tu kebanyakannya besar dan berat. Memang susah juga lah untuk dibawa jika travel.

Nad mula kenal penapis air mudah alih ni sejak setahun dulu. Sejujurnya memang rasa menyesal kerana tidak guna dengan lebih awal. Nad mula tergerak hati untuk guna penapis air mudah alih ni sebab nak travel bersama anak-anak kecil.

Memang lah kita boleh beli air mineral je tetapi kita sendiri pun tak tahu tahap kebersihan air mineral tersebut. Lagi satu, kalau travel 10 hari, agak-agak berapa botol yang perlu dibeli? 

Itu yang Nad bertindak juga dengan beli Water Pitcher Shaklee. Tak berat pun dan boleh diletakkan dalam beg baju sahaja.

Pada mulanya, Nad ragu-ragu juga nak beli penapis air mudah alih ni kerana bimbangkan kualitinya yang tidak setanding dengan penapis air berjenama mahal yang lain.

Rupanya Nad silap sangat-sangat. Penapis air mudah alih Shaklee ni SAMA sahaja dengan penapis air berjenama mahal. Cuma ia boleh diusung kemana sahaja dan kuantiti air yang boleh diisi penuh juga terhad. Ala..namapun penapis air mudah alih kan?

Bila tidak kemana-mana, Nad akan letakkan penapis air mudah alih ni di tempat kerja. Senang juga sebab Nad tidak perlu bawa air dari rumah dan tidak perlu juga beli air mineral jika habis stok air.


Oleh sebab itu, kepada anda yang juga sedang mencari penapis air mudah alih yang boleh dibawa travel tu, Nad cadangkan ambillah penapis air Water Pitcher Shaklee yang boleh dibawa kemana sahaja.

Setakat ni, memang ramai yang beli penapis air mudah alih ni daripada Nad. Tambah-tambah mereka yang sangat mementingkan kebersihan air. Nad tahu, anda pun begitu kan?

Jangan risau tentang jenama kerana yang lebih penting adalah KUALITI nya adalah setanding dengan penapis air berjenama MAHAL.

Dapatkan penapis air mudah alih ini dengan segera supaya urusan travel anda akan menjadi lebih mudah.

Hubungi Nad untuk sebarang pertanyaan atau bagi mendapatkan info lanjut.


NAD

CALL/SMS/ WHATSAPPS 019-2639545

prop2102@gmail.com



You may also like

No comments: