ANAK KERAP DEMAM?DAPATKAN RAWATAN ALTERNATIF DEMAM PANAS SEKARANG

0 Comments
Bila bercakap tentang anak kerap demam, dulu Nad pun tak terkecuali. Selalu sangat terpaksa ambil cuti rehat memandangkan anak-anak kerap demam, batuk dan selsema.

Bila anak-anak demam, Nad hanya bagi ubat demam sirap paracetamol dan jerlum sahaja badan dan kepalanya. Memang la demam cepat je sembuh tapi 2-3 bulan nanti datang balik demam tu. Ada yang kata normal je bila anak kerap demam, tapi hati ibu mana yang tak risau kan?

So, google punya google, terjumpalah satu produk ni yang lebih kurang femes la juga untuk rawatan alternatif demam panas selain ambil paracetamol.

Kalau korang nak tahu, produk untuk anak demam tu ialah Nutriferon dari Shaklee. Nad sebenarnya dah lama terbaca yang Nutriferon ni sangat sesuai untuk anak yang kerap demam. Tapi yela kan, benda-benda cenggini kita tak ambil pusing sangat sehinggalah dah terkena kat batang hidung sendiri.

Mula-mula, Nad hanya berikan Nutriferon kepada anak-anak ketika mereka demam sahaja. Alhamdulillah, cepat je kebah demamnya. Selepas itu, Nad konsisten berikan 2-3 kali dalam seminggu.

Kuasa ALLAH, memang lepas tu jarang sangat anak-anak demam. Nad pun dah tak susah-susah nak ambil cuti sesaje,hihi.



Nutriferon ni bukan je rawatan alternatif demam sahaja, tapi sesuai juga untuk selsema dan batuk. Memang sekejap je selsema kalau ambil nutriferon setiap hari.

Kalau korang nak tahu, Nutriferon ni didatangkan dalam kotak dan didalamnya mengandungi 30 sachets. Bagi Nad memang menjimatkan sebab bolehlah guna dalam 2 bulan.

Rupanya bukan Nad je yang senang hati disebabkan anak-anak tak kerap demam dah, tapi ramai lagi ibu-ibu yang bersyukur sangat ditemukan dengan Nutriferon.





Disebabkan keserasian anak-anak dengan Nutriferon ni dan dah ramai kanak-kanak yang mendapat efek baik darinya, Nad buat keputusan untuk bantu lebih ramai lagi dengan menjadi pengedar Nutriferon Shaklee.

Bagi Nad, ia adalah satu misi kemanusiaan di mana Nad boleh bantu kanak-kanak untuk hidup sihat tanpa perlu bergantung dengan ubat. Kepada ibu-ibu, jom jadikan rawatan alternatif demam panas sebagai salah satu rawatan untuk anak-anak.

Berikan anak-anak sesuatu yang berhak mereka miliki iaitu KESIHATAN. Boleh hubungi Nad bila-bila masa sahaja untuk dapatkan NUTRIFERON

NAD 
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com

Anda memilih untuk buat belian secara online? Boleh klik sini







You may also like

No comments: