PRODUK MEMUTIHKAN KULIT PALING BERKESAN DAN SELAMAT

2 Comments

Kadang-kadang saya pelik bila lihat ada sesetengah wanita mempunyai kulit muka putih melepak tapi tangannya berkulit gelap.

Nak je saya tanya, "Akak pakai produk apa? kulit akak putih gebu". Cuma saya harapkan semoga produk yang akak tu gunakan ialah yang selamat dan tidak memudaratkan.

Kita boleh lihat sendiri sekarang lambakan produk-produk kecantikan untuk memutihkan kulit. Ini kerana permintaan yang sangat tinggi di pasaran untuk produk memutihkan kulit ini.

Siapa yang tidak mahu cantik lebih-lebih lagi apabila ditawarkan kesan pemutihan seawal 3 hari. Tapi jaga-jaga ye, banyak produk memutihkan kulit adalah sama tetapi cara pembungkusannya sahaja yang berbeza.

Pengguna sering diyakinkan bahawa produk terdiri daripada bahan alami. Ada yang sanggup mengambil risiko walaupun penggunaannya menyebabkan kulit mengelupas, pedih dan kemerahan yang mana sebenarnya ia telah menghakis kulit. Ini semuanya semata-mata untuk dapatkan kulit putih gebu tetapi dengan cara yang salah.

Ada info yang menyatakan bahawa produk memutihkan kulit juga menjadi punca kepada penyakit merbahaya seperti kanser. Yela, mana taknya..produk-produk tersebut dijual tanpa kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Semestinya jika tidak mendapat kelulusan KKM, ia mengandungi bahan-bahan kimia yang merbahaya dan tidak sesuai untuk digunakan.

Naseb baik jugalah saya tidak tergolong di kalangan mereka yang obses untuk memutihkan kulit ni. Walaupun kulit saya ni tidak "cerah " sangat, ala-ala kulit coklat-coklat cair je..tapi saya masih bersyukur kerana tidak mempunyai sebarang masalah kulit.

Walaupun saya tidak mempunyai sebarang masalah kulit, saya tetap mengambil vitamin untuk kulit. Ini kerana faktor persekitaran sekarang yang menyebabkan kita banyak terdedah dengan radikal bebas yang boleh merosakkan struktur kulit. Sekurang-kurangnya kulit saya lebih terlindung dan terjaga. Selain itu, faktor usia saya yang sudah menjengah 30an ini membuatkan kulit saya semakin kekurangan penghasilan kolagen. Saya tak nak nampak tua dari usia sebenar..hihi..

Vitamin untuk kulit yang sentiasa saya amalkan ialah ESP Shaklee, Vitamin C Shaklee dan Vitamin E Shaklee. Yang bestnya apabila saya amalkan ketiga-tiga ini, memang kulit jadi semakin cerah. Bukan kulit wajah wajah sahaja tapi keseluruhan. Ia telah membantu untuk menyamaratakan ton warna kulit saya. Sekurang-sekurangnya takde lah nampak bertompok-tompok kan.

Jom kita tengok apa kata mereka yang mempunyai pengalaman best selepas mengamalkan ESP Shaklee, Vitamin C dan Vitamin E.







Saya tidak risau sangat menggunakan produk ini kerana ianya memang SEMULAJADI. Tiada bahan kimia tambahan ditambah dan beribu-ribu penyelidikan dijalankan ke atas setiap produk. Bukan setakat itu sahaja, pihak Shaklee juga telah membelanjakan berjuta untuk memastikan produk-produk ini selamat. Jika masih tak puas hati dengan testimoni gambar yang saya share di atas, jom tengok video di bawah.


Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Walaupun ada beratus-ratus produk memutihkan kulit di luar sana, namun produk memutihkan kulit yang saya gunakan ini kekal menjadi pilihan ramai kerana keberkesanan dan keselamatan produk ini terbukti. Penyelesaian bagi masalah anda sudah ada di depan mata. Jika berminta untuk menggunakan dan mengamalkan secara konsisten ESP, Vitamin E dan Vitamin C,boleh hubungi saya supaya saya dapat bantu anda berikan konsultasi terbaik.

NAD
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com





You may also like

2 comments:

  1. boleh je, hubungi saya di 0192639545 untuk info lanjut

    ReplyDelete