KRIM UNTUK TANGAN MELECUR

0 Comments
Assalamulaikum..

Saya nak share sedikit pengalaman saya menggunakan krim herbal blend ini. Tangan saya pernah terkena seterika yang panas dan faham-faham jela betapa sakitnya ketika itu. Cepat-cepat saya capai krim herbal blend dan sapu kat tempat yang terkena seterika tu. Alhamdulillah..rasa sakit semakin berkurang dan yang magik nya..memang tak melecur.


Selain saya gunakan krim herbal blend untuk masalah terkena panas, saya juga gunakan ia jika anak saya mengalami masalah ruam lampin. Sapu sekali dengan sapuan yang agak nipis, insyaAllah..sangat berkesan dan anak saya pun sangat selesa.

Kadang-kadang biasalah bila balik je kampung, nyamuk-nyamuk mula lah datang dekat anak-anak saya. Pelik juga..darah manis kot..hihihi. Oleh sebab itu, saya memang sediakan je krim herbal blend ni. Sebelum tidur saya akan sapu siap-siap kat badan anak. Bangun pagi esoknya, memang tiada langsung kesan gigitan nyamuk. Kalau ada pun, saya cepat-cepat sapu lagi kat tempat gigitan itu. Bukan apa, anak saya ni jenis kulit sensitif. Apabila terkena gigitan nyamuk, akan jadi berkudis. Kesian sangat tengok.

Lagi satu, saya juga suka sapu krim ini kat kawasan jerawat. Walaupun saya dah guna Set Cantik Shaklee, kadang-kadang je tertimbul jerawat maka cepat-cepatlah saya bertindak dengan sapuan krim herbal blend. 

Krim ini rasanya macam berangin sikit. Sebenarnya, kalau orang yang tidak biasa..mereka akan ingat krim ni memedihkan. Kalau anda rasa nak cuba krim serbaguna ini, boleh hubungi saya sekarang. Stok di rumah saya ada banyak tau.

Nad
Call/sms/whatsapps 019-2639545
prop2102@gmail.com


You may also like

No comments: