KEMBALI BERTENAGA APABILA PULANG BEKERJA

0 Comments

Salam semua sahabat-sahabat...

Kali ini saya nak berkongsi rahsia bagaimana saya kembali bertenaga apabila pulang bekerja. Saya tahu sebagai ibu yang bekerja, banyak sangat tanggungjawab yang kita terpaksa kita pikul..betul tak???apabila pulang ke rumah, nak menguruskan anak-anak, suami dan kerja-kerja rumah lagi. Kadang-kadang mesti tak sempat nak wat semua dalam satu-satu masa kan? Mesti anda selalu rasa letih..pukul 9 dah masuk tido..sok nk bangun awal plak nk antar anak umah pengasuh dan nak gi kerja.

Selepas menggunakan produk SHAKLEE ni..alhamdulillah..saya tidak lagi seperti dulu..dulu saya sering merungut penat...tetapi sekarang tidak lagi selepas saya mengambil PERFORMANCE DRINK dan VITALEA.

Jom kita tengok bagaimana suplimen ini boleh membantu membekalkan tenaga tambahan.



a) PERFORMANCE DRINK

Bagaimana PERFORMANCE DRINK membantu membekalkan tenaga kepada anda?
Rahsianya adalah proprietan campuran elektrolit OPTI-LYTE yang dapat menggantikan air yang keluar dari tubuh dengan cepat. Formulasi ini berupaya mengembalikan kecergasan dalam waktu yang singkat.

Minuman ini juga diambil oleh atler-atlet  dunia seperti Caryn Davies, pemegang pingat emas dalam sukan berkayak, Dennis Bowsher yang juga pemegang pingat emas dalam sukan pentathalon.

Paling menarik, produk ini sesuai diambil sebagai minuman harian untuk mengekalkan kecergasan setelah keletihan bekerja, ataupun penat memandu kenderaan di dalam kesesakan lalu lintas ataupun mereka yang mengalami masalah cirit-birit dimana air banyak terhidrat dari tubuh.




b) VITALEA

Bagaimana VITALEA membantu membekalkan tenaga kepada anda?
Vitalea mengandungi 28 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh badan anda. Yang menariknya..zat besi juga terkandung di dalamnya. Zat besi memiliki peranan langsung dan penting untuk melawan kelelahan. Ia turut dikenali sebagai bahan yang meningkatkan tenaga, membantu mengangkut oksigen ke seluruh tubuh untuk beraktiviti secara optimum. Tanpa oksigen yang cukup, aktivti sel tubuh menjadi perlahan dan boleh berhenti berfungsi.

Zat besi yang rendah juga boleh menyebabkan keletihan mental, juga anemia. Gejala anemia termasuk: keletihan, kekurangan tenaga, lemah, susah memberi tumpuan, insomnia, dan hilang nafsu makan.


erm...so camne wanita-wanita bekerjaya di luar sana???takkan di tempat kerja je nk kekal aktif..kat rumah pon kene aktif juga ye..

Jika berminat boleh hubungi saya

NAD
SID 914093
CALL/SMS/WHATSAPP 019-2639545


You may also like

No comments: