"Pernah tak anda masuk ke dapur dan mahu ambil barang, tiba-tiba terlupa nak ambil barang apa?Tetapi selepas beberapa minit, dapat ingat semula barang apa yang mahu diambil"

Pernah alami situasi penyakit lupa sekejap ini? Nak dikatakan tua, usia masih dalam 20 an atau 30 an. Lazimnya hanya orang tua yang mengalami penyakit muda lupa ni.


Hahaha, Nad mengaku memang ada juga alami penyakit lupa sekejap ni tapi tidaklah sekerap mana. Bila terlalu fikirkan banyak perkara atau sibuk, memang penyakit lupa sekejap ni datang menyinggah.

Sekiranya anda kerap alami sebegini, sehingga beberapa kali sehari, tidak perlu risau sangat ye. Anda sebenarnya bukan mengalami penyakit Alzheimer yang biasanya dihadapi oleh golongan orang tua berusia 65 tahun ke atas.

Ada beberapa sebab yang menyebabkan anda boleh alami penyakit lupa sekejap ni, antaranya :

1) Mengambil ubat yang boleh menjejaskan memori.

2) Stress dan alami kemurungan

3) Tidak cukup tidur

4) Mempunyai penyakit kronik iaitu diabetes, darah tinggi atau kolesterol tinggi.

Jika anda mempunyai kesemua sebab di atas, jom ubah sekarang. Jangan nanti penyakit lupa sekejap itu jadi semakin kronik. Parahhhhh...

Macam Nad, Nad perasan sangat sejak ada anak kecik-kecik ni, memang kerap jadi lupa. Mungkin sebab tak cukup tidur dan penat.

Tapi sejak Nad amalkan 2 jenis suplimen ni, memang berkesan sungguh. Dah semakin berkurang penyakit mudah lupa ni Suplimen yang Nad ambil ialah Omega Guard dan B Complex.


Jom Nad kongsikan fungsi setiap satu suplimen ini :

a) B Complex : Membantu mengurangkan STRESS

b) Omega Guard : Membantu meningkatkan MEMORI dan mengurangkan STRES


Jika anda pun mempunyai masalah yang sama macam Nad, apa kata cuba kedua-dua suplimen ini. Nad berani jamin jika anda betul-betul konsisten dan amalkan gaya hidup yang sihat, insyaALLAH kesihatan pasti milik anda.

Untuk sebarang pertanyaan dan order, boleh terus hubungi Nad.

NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545

prop2102@gmail.com







Rawatan awal stroke ada penting  bagi mengelakkan kecacatan yang lebih parah. Namun, ramai yang mengabaikannya sehingga kadar bilangan pesakit stroke meningkat setiap tahun.

Nad ada terbaca satu artikel yang menyatakan bahawa lebih daripada 17 juta orang mendapat serangan strok setiap hari di seluruh dunia. Itulah pentingnya untuk kita semua tahu rawatan terbaik stroke supaya isu strok ini dapat diatasi dengan mudah.

Nad mempunyai pengalaman bersembang dengan pesakit strok. Katanya, beliau bernasib baik hanya mengalami stroke di muka sahaja dan tidak stroke lumpuh separuh badan. Selepas dapatkan rawatan stroke yang sewajarnya, beliau pulih selepas 6 bulan.

Kata beliau lagi, memang terseksa bila stroke sebelah muka kerana nak bercakap dan makan pun susah dan ianya juga memberi sedikit kesan kepada mata. Beliau juga beruntung kerana tidak mengalami pendarahan di otak.


Rupanya beliau amalkan VIVIX setiap hari sebaik sahaja mendapat stroke di muka. Beliau sedikit menyesal kerana tidak mulakan dari awal sebagai langkah pencegahan.


So sekarang, Nad lebih yakin bahawa Vivix memang salah satu kaedah rawatan stroke secara alternatif yang sangat baik. Kandungan RESVERATROL dalam Vivix memang sangat membantu aliran darah dan bantu membaiki saraf pesakit stroke.

Nad juga ada simpan beberapa testimoni untuk tatapan semua pembaca blog.






Sekarang anda dah yakin bahawa VIVIX memang sesuai untuk rawatan alternatif stroke ? Cuba dulu Vivix ini barulah anda akan puas hati. Nad yakin, anda pasti akan sukakannya.

Boleh hubungi Nad untuk order atau mengetahui info lanjut mengenai Vivix dan Stroke




Rawatan awal stroke ada penting  bagi mengelakkan kecacatan yang lebih parah. Namun, ramai yang mengabaikannya sehingga kadar bilangan pesakit stroke meningkat setiap tahun.

Nad ada terbaca satu artikel yang menyatakan bahawa lebih daripada 17 juta orang mendapat serangan strok setiap hari di seluruh dunia. Itulah pentingnya untuk kita semua tahu rawatan terbaik stroke supaya isu strok ini dapat diatasi dengan mudah.

Nad mempunyai pengalaman bersembang dengan pesakit strok. Katanya, beliau bernasib baik hanya mengalami stroke di muka sahaja dan tidak stroke lumpuh separuh badan. Selepas dapatkan rawatan stroke yang sewajarnya, beliau pulih selepas 6 bulan.

Kata beliau lagi, memang terseksa bila stroke sebelah muka kerana nak bercakap dan makan pun susah dan ianya juga memberi sedikit kesan kepada mata. Beliau juga beruntung kerana tidak mengalami pendarahan di otak.

Rupanya beliau amalkan VIVIX setiap hari sebaik sahaja mendapat stroke di muka. Beliau sedikit menyesal kerana tidak mulakan dari awal sebagai langkah pencegahan.

So sekarang, Nad lebih yakin bahawa Vivix memang salah satu kaedah rawatan stroke secara alternatif yang sangat baik. Kandungan RESVERATROL dalam Vivix memang sangat membantu aliran darah dan bantu membaiki saraf pesakit stroke.

Nad juga ada simpan beberapa testimoni untuk tatapan semua pembaca blog.










Sekarang anda dah yakin bahawa VIVIX memang sesuai untuk rawatan alternatif stroke ? Cuba dulu Vivix ini barulah anda akan puas hati. Nad yakin, anda pasti akan sukakannya.

Boleh hubungi Nad untuk order atau mengetahui info lanjut mengenai Vivix dan Stroke



Apa ENERGY BOOSTER Cikgu Nad?

Mestilah TONIK MERAH PEKAT ni๐Ÿ˜€

Bayangkan hari-hari kena naik sampai tingkat 4,lepas tu kena berdiri je sepanjang mengajar๐Ÿ˜‚



Boleh lemah segala sendi lutut wooo..pinggang pun sakit

Ala..korang pun pernah rasa macam ni kan?kan???

Tapi sejak ada TONIK MERAH PEKAT ni,Alhamdulillah memang ok sangat๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Takde dah sakit lutut masa berdiri dan naik tangga

Cikgu Nad pun siap boleh berdiri berjam-jam tau..

Jom cuba


Dah bagi anak makan makanan lembut tapi anak masih berak berdarah?


Nad sendiri pun ada pengalaman sebegini yang berlaku pada anak-anak. Memang boleh buat susah hati tau sebab anak akan menangis semasa nak membuang air besar.

Selalunya anak Nad sembelit bila mereka kurang minum air. Sebab tu lah Nad memang paksa diorang minum air selalu.



Kalau dulu bila sembelit je, jenuh nak kena pergi farmasi dan bagi ubat untuk mudahkan membuang air besar. Kesian tau tengok anak yang menahan sakit.

Sejak Nad jumpa Shaklee, memang berubah banyak sangat. Nad cuba bagi anak-anak ambil Mealshakes, Vitamin C Chewable dan Omega Guard setiap hari.

Apa yang Nad perasan, anak-anak dah tak sembelit dan dapat membuang air besar dengan sangat mudah. Alhamdulillah..

So, kepada ibu-ibu yang anaknya mudah sembelit tu, jomlah cuba vitamin mengatasi anak sembelit ni, Nad sendiri dah cuba dan sangat berpuas hati.

Kalau dulu anak terpaksa duduk lebih dari 30minit dalam bilik air kerana sembeli tetapi sekarang tidak lagi. Kita pun senang hati kan?

Korang cubalah dulu untuk sebulan dan boleh rasakan kesannya pada anak. Semua vitamin ini sangat mudah ditelan kerana ada yang perlu dibancuh dengan air dan ada yang hanya telan sahaja. Memang sesuai sangatlah untuk anak kita.

Dapatkan vitamin sembelit ini segera daripada Nad. Fast action fast result.

Nad tinggalkan korang dengan video ini yang mencerikan pengalaman ibu ini menguruskan anak yang sembelit.



NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
prop2102@gmail.com