Baru-baru ni, ada yang hubungi Nad untuk mencuba set kulit. Rupanya dia mencari produk untuk kulit flawless,putih dan cantik.  



Dia mengaku yang memang suka bersolek bagai bila keluar rumah. Kesan daripada bersolek tu, kulit muka dia nampak kusam dan jerawat akan tumbuh.

Sebenarnya, dia rasa tak yakin untuk keluar rumah tanpa mekap kerana katanya jika tidak mekap, kulit muka akan nampak kusam dan berkedut.

Adus, kesiannya. Keyakinan diri dia jadi sangat rendah disebabkan isu kulit muka sahaja. 

Selepas tu, Nad terus cadangkan dia untuk cuba Set Kulit Shaklee ni. Nad terangkan bahawa set kulit ini adalah untuk penjagaan dalaman dan pengguna tidak perlu risau kerana ianya dijamin selamat.

Pada mulanya dia agak ragu-ragu kerana dah cuba macam-macam produk tapi masih gagal dapatkan kulit wajah yang dia nak. Pernah dia beli produk kosmetik berjumlah hampir RM1000 semata-mata untuk kulit flawless, tapi kesannya hanya sekejap.

Selepas tu, kulitnya penuh dengan jeragat hitam. Itu yang dia terpaksa juga bermekap tebal untuk tutup segala cela di muka.

Akhirnya selepas mendapat penerangan daripada Nad mengenai Set Kulit ni, terus dia bersetuju untuk beli kesemuanya. 

Tak sabar Nad nak tengok keputusan kulitnya. Mesti flawless lepas ni.

Kalau anda nak tahu, set kulit yang Nad cadangkan itu mempunyai 4 jenis suplimen iaitu Collagen Powder, ESP, Gla Complex dan Vitamin C. Gabungan keempat-empat suplimen ni kita panggil THE RADIANT 4.

Di bawah ni Nad tunjukkan beberapa testimoni pengguna The Radiant 4. Memang semuanya dah cun melecun gitu.





Seronok tengok bila ramai yang dah mula dapat hasilnya konsisten dengan Radiant 4. 

Jika ada yang berminat juga nak cubab set ini, bolehlah segera hubungi Nad.

NAD 019-2639545








Tiba-tiba pula nak kongsikan tentang tips tambah susu badan. InsyaALLAH Nad akan kongsikan mengikut pengalaman sendiri menyusukan 3 orang.

Bagi Nad, menyusukan anak sepenuhnya adalah suatu perkara yang sangat mencabar. Tambah-tambah Nad ni seorang ibu yang bekerja. Banyak sangat masa diperlukan untuk menyediakan stok susu EBM.

Disini Nad kongsikan tips untuk tambah susu badan supaya berat anak naik berkilo-kilo.

1) Nad akan pastikan stok susu dibuat bermula dari hari berpantang. Ini bagi memastikan diri Nad sendiri terbiasa dengan sesi mengepam supaya tidak janggal semasa bekerja. Ini secara tidak langsung dapat merangsang pengeluaran susu badan dengan lebih banyak.

2) Minum air lebih 4 liter sehari. Nampak banyak kan? tapi itu sedkit sebenarnya. Kita sebagai ibu menyusu memang memerlukan banyak sangat kuantiti air bagi membantu pengeluaran susu. 

3) Makan seimbang dan mengikut jadual. Apa yang Nad perasan, jika Nad banyak mengambil sayur-sayuran, alhamdulillah susu jadi sangat banyak. Lagi satu, masalah akan timbul bila Nad mula skip makan. Masa tu akan berlaku pengurangan susu badan dan jika asyik dibiarkan mungkin skan memberi efek kepada pengeluaran susu.

4) Banyakkan berzikir dan berdoa. Semasa mengepam susu. Nad akan banyakkan berzikir YA MATIN bagi memudahkan pengeluaran susu. 

5) Berfkiran positif dan tidak stress juga menjadi faktor untuk pengeluaran susu. Ramai yang tidak tahu yang stress boleh menganggu susu. Oleh itu, mak-mak semua mesti kena sentiasa hepi ye.

6) Nad memang mengambil suplimen untuk  bantu penyusuan Nad. apa yang Nad dapat rasa, sejak ambil suplimen, susu Nad menjadi lebih banyak. Yela, suplimen akan bantu memberikan tenaga dan kurangkan stress. Bila ibu-ibu ceria selalu, tentulah susu badan pun akan bertambah.

Nad rasa cukuplah 5 sahaja tips tambah susu badan. Jika anda rasa perkongsia Nad ini bermanfaat, bolehlah sebar-sebarkan. 

Untuk sebarang pertanyaa, boleh terus hubungi Nad.

NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545
Alhamdulillah, Sabtu lepas berkesempatan untuk menganjurkan kelas bimbingan untuk ahli TeamBintang yang serius berbisnes. Tujuan utama kelas ini adalah untuk kami refresh ilmu yang ada di samping mengeratkan ukhwah.

Kelas kami bermula pada pukul 9 pagi dan berakhir pukul 1 petang. Nad memang sangat seronok dan berpuas hati melihat komitmen yang diberikan oleh ahli TeamBintang. Walaupun ada kekangan, tapi masih berusaha untuk hadir.

Nad lebih sukakan komunikasi dua hala, jadi semasa kelas kami akan sama-sama memberikan pendapat. 

Walau apa pun, memang sangat seronok!

Jom tengok gambar-gambar kami semasa kelas ye. Apa yang penting, walaupun kami sibuk ber "kelas", anak-anak masih disisi.









Hampir 65% penduduk Malaysia yang mempunyai masalah resdung, hanya membiarkan sahaja ia berlaku. Jangan tak tahu ye, masalah resdung yang teruk boleh mengakibatkan masalah di hidung dan perlu jalani pembedahan untuk mengubatinya.



Nad tidak pernah mengalami masalah resdung kronik. Cuma kadang-kadang tu ada lah juga gatal di hidung ni. 

Pernah tengok kawan semasa sekolah dulu yang terkena resdung. Setiap pagi mesti bersin dan jika tersilap makan, muka dia akan jadi bengkak teruk.

Sejak Nad jual produk Shaklee ni, agak kerap juga customer yang mempunyai masalah resdung kronik telah mencuba set resdung Shaklee. Alhamdulillah, mereka semuanya sangat berpuas hati dan konsisten menggunakannya.

Selalunya, 2 jenis produk ini sahaja yang akan Nad syorkan iaitu Vitamin C dan Alfalfa.



Di bawah ini Nad sertakan sekali testimoni mereka yang telah amalkan set resdung Shaklee ini.



Jika anda juga mempunyai masalah resdung kronik dan nak cuba rawatan resdung paling berkesan dengan amalkan suplimen Shaklee, boleh terus hubungi Nad ye.


NAD
CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545


















Cuba tanya, ada tak wanita yang tidak mahu cantik? walaupun hanya ingin cantik untuk suami, wanita mesti mahu cantik kan?


Memang fitrah Tuhan jadikan wanita begitu. Canti tutur kata, cantik budi bahasa dan cantik rupa paras. Sebab itu, wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan.

Ramai yang suka menghabiskan duit untuk kecantikan. Nad pun begitu juga tetapi berbelanja ikut bajet. Nad tak suka nak membazir tak tentu pasal dan beli produk yang belum tentu dijamin selamat dan berkesan.

Sekarang, Nad lebih cenderung untuk produk kesihatan dalaman wanita berbanding luaran. Bagi Nad, kecantikan luaran bergantung kepada kesihatan dalaman.

Oleh itu, Nad memilih untuk amalkan suplimen Shaklee yang ada jaminan berkesan dan selamat. Pernah suatu ketika dulu, Nad cuba produk lain tapi kesannya tidak seperti yang diidamkan.

Alhamdulillah, dengan produk kesihatan wanita dari Shaklee ini, ada beberapa perubahan positif ketara yang Nad dapat. 

Antaranya :

1) Kulit semakin cerah dan jerawat semakin berkurangan

2) Badan semakin bertenaga dan tidak cepat penat.

3) Berat badan terkawal 

4) Peredaran haid teratur

5) Tiada lagi lenguh-lenguh badan dan sakit pinggang

Di dalam Shaklee, ada terlalu banyak suplimen dengan fungsi tertentu. Kalau nak ambil produk kesihatan wanita macam Nad, boleh ambil seperti di bawah.





Jika anda masih memerlukan info lanjut, jangan segan silu untuk hubungi Nad. InsyaALLAH Nad akan bantu sedaya mungkin untuk tingkatkan tahap kesihatan anda. Boleh klik SINI untuk terus berhubung dengan Nad.

NAD 019-2639545