SUPLIMEN PERCUMA...



Korang nak?

Doakan lah Nad boleh bagi sebotol OMEGA GUARD setiap bulan untuk semua keluarga di MALAYSIA..

Kenapa Omega Guard?

Sebabnya omega ni boleh diambil dari kanak-kanak sehingga dewasa

Tambah-tambah kanak-kanak memang sangat memerlukan omega3...omega3 ni elok untuk perkembangan otak mereka..

Untuk mak mak pulak,omega bantu memberikan tenaga dan kurangkan stress..

Apa kaitan omega dengan bapak-bapak?of course lah omega boleh mengurangkan kebarangkalian mendapat sakit jantung..

So kekorang semua boleh tunggu ye Omega Guard sampai depan pintu rumah tu ye..😀


Alhamdulillah..Homestay Gerik Nadzaim dah mula beroperasi bermula 1/11/2016. Oleh itu, kepada bakal pengunjung-pengunjung Gerik, anda tidak perlu risau lagi untuk mencari penginapan yang selesa dan super bajet ini.

Homestay Gerik ini terletak di Bendang Kerajaan , Gerik.










KEMUDAHAN KELENGKAPAN HOMESTAY GERIK

1) 3 bilik tidur yang mempunyai penghawa dingin
2) 3 bilik air yang dilengkapi pemanas air setiap satunya
3) Kemudahan memasak di dapur
4) Peti ais
5) Televisyen beserta channel Astro
6) Iron
7) Parking kereta berbumbung


KEMUDAHAN DI SEKITAR HOMESTAY GERIK

1) 500m dari masjid
2) 500m dari Balai Polis
3) 1km dari pekan Gerik
4) 1km dari stesen minyak Petronas


BAYARAN DAN CARA TEMPAHAN

Bayaran untuk bermalam hanya RM200. Terdapat cas tambahan yang akan dikenakan jika ada penambahan bilangan pengunjung. Untuk pertanyaan lanjut boleh terus hubungi :


Encik Zakaria ( 019-4364295)



Skizofrenia adalah penyakit otak yang boleh merosakkan dan menghancurkan emosi. Selain daripada faktor genetik, skizofrenia juga boleh disebabkan oleh tekanan atau stress yang dirasai oleh individu akibat daripada masalah kerja, keluarga dan sebagainya.

Sesetengah orang berpendapat bahawa skizofrenia ialah penyakit mental dan memerlukan rawatan jiwa dengan segera. Mereka yang mempunyai skizofrenia ini mengalami kecelaruan personaliti dan ini menyebabkan mereka sering berkhayal dan kadang-kadang bertindak agresif sehinggakan membahayakan orang lain.



Nad sebenarnya tidak berapa maklum mengenai skizofrenia ini sehingga ada terbaca di suratkhabar mengenai kes pembunuhan yang dikatakan berpunca daripada individu yang mengalami skizofrenia.
Rata-rata suspek menyatakan bahawa mereka terdengar suara halus berbisik agar mereka melakukan pembunuhan.


PUNCA PENYAKIT SKIZOFRENIA
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Terdapat 2 punca penyakit skizofrenia iaitu :

1) Faktor genetik

2) Faktor tekanan atau stress yang dirasai oleh individu akibat masalah kerja, keluarga dan sebagainya.



SIMPTOM SKIZOFRENIA
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ada 9 simptom skizofrenia yang Nad kongsikan disini, iaitu :

1) Delusi dimana penghidap tidak percaya dengan realiti dan sering bersikap paranoid

2) Sering berhalusinasi seperti ada seseorang mengawal diri mereka

3) Berkelakuan pelik dan ganjil.

4) Bercakap atau ketawa seorang diri.

5) Tidak mengendahkan kesihatan dan penampilan

6) Tidur malam yang selalu terganggu

7) Pertuturan yang tidak jelas dan kadang-kala sukar difahami

8) Suka berkeliaran tanpa sebab

9) Cuai dalam setiap perkara yang dilakukan


Daripada kesemua simptom di atas, boleh kita simpulkan bahawa skizofrenia sebenarnya berkait rapat dengan masalah TEKANAN dan kita tidak boleh terus mengatakan ia adalah penyakit mental.



RAWATAN SKIZOFRENIA YANG TERBAIK
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ramai yang menyatakan bahawa skizofrenia ini adalah penyakit gangguan makhluk halus. Maka, pesakit skizofrenia hanya dibawa ke perubatan Islam dan tidak melalui langsung perubatan moden.

Inilah yang menyebabkan ramai pesakit skizofrenia lambat atau tidak sembuh-sembuh. Nad tidak mahu nafikan perubatan tradisional, tetapi sebaiknya kita usaha dulu dengan perubatan moden.

Terlalu banyak ubat skizofrenia yang boleh menyembuhkan skizofrenia tetapi kebanyakannya memberikan kesan sampingan yang lebih buruk. Contohnya, ada ubat skizofrenia yang boleh memberikan risiko kepada pesakit kencing manis dan ubat ini kurang berkesan kepada perokok.

Oleh itu, disini Nad cadangkan rawatan alternatif skizofrenia selain makan ubat. Rawatan skizoferenia yang Nad maksudkan hanyalah dengan mengamalkan SUPLIMEN sahaja. Nak tahu suplimen apa? Boleh tengok gambar di bawah ye.




BAGAIMANA SUPLIMEN INI MEMBANTU
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

1) Membantu merangsang fungsi otak

2) Membantu mengurangkan stress dalam diri

3) Mengawal serotonin di dalam otak yang menyebabkan stress

4) Membantu pemulihan sel saraf otak yang telah lemah

5) Membantu menstabilkan hormon supaya pesakit tidak stress



Pendapat Nad, sebaiknya amalkan suplimen di samping ubat-ubatan hospital . Ingin Nad tegaskan disini, SET SKIZOFRENIA ini bukanlah UBAT tetapi ianya adalah MAKANAN TAMBAHAN yang boleh membantu mengurangkan penyakit skizofrenia.



CARA NAK ORDER
❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Adakah anda juga mempunyai simptom skizofrenia dan ingin cuba amalkan suplimen ini? Bagi Nad, ia adalah produk terbaik yang anda dah temui. Jangan biarkan skizofrenia itu melarat sehingga membahayakan diri sendiri. Boleh terus hubungi Nad untuk dapatkan maklumat lanjut.


NAD

CALL/SMS/WHATSAPPS 019-2639545

prop2102@gmail.com

APA ITU VERTIGO?

Maksud penyakit vertigo adalah satu keadaan di mana seseorang itu terasa kepala berpusing dan pening. Agak susah nak terangkan tentang vertigo ini tetapi inilah keadaannya. Selalunya simptom penyakit vertigo ialah sakit kepala yang teruk dan kurang seimbang untuk berjalan.


Kadang-kadang ada yang menjadi mual dan muntah kerana terasa pening. Bahaya penyakit vertigo ini jika ia terjadi ketika memandu atau sedang melakukan pekerjaan di mana kita tidak dapat mengawal keseimbangan badan dan penglihatan.

Vertigo ini datang tanpa sedar. Kadang-kadang kita ni ingat hanya pening-pening biasa sahaja tetapi ia adalah vertigo. Ramai yang hanya mengambil ubat vertigo di farmasi bagi merawat penyakit vertigo.


PUNCA VERTIGO

Ada banyak punca vertigo boleh terjadi kepada seseorang. Kadang-kadang punca untuk setiap orang tidak sama. Jom kita tengok satu persatu punca vertigo yang menyebabkan pening kepala ini.

1) Kerap mengalami stress 

2) Tidak cukup tidur

3) Selalu mengambil makanan ringan

4) Mengambil minuman beralkohol dan berkafein

5) Sering mengambil ubat-ubatan


APAKAH CARA MERAWAT VERTIGO DENGAN CEPAT DAN MUDAH?

Nad pernah mendapat seorang customer yang mengadu mengalami vertigo. Untuk pertama kalinya Nad tahu tentang penyakit vertigo ini. Sebelum ini beliau dah cuba ubat vertigo di farmasi tetapi masih tidak berkesan dan masih terasa pening.

Beliau bercadang untuk beli suplimen vertigo supaya dapat menyembuhkan vertigo dengan cepat memandangkan tidak dapat bekerja kerana sakit kepala dan pening kepala yang kronik. Beliau kerap terasa ingin pitam dan tidak dapat mengawal keseimbangan badan semasa berjalan.

Produk Shaklee untuk vertigo ini ada 4 jenis iaitu VIVIX, OMEGA GUARD, B COMPLEX dan OSTEMATRIX. Untuk merawat penyakit vertigo supaya cepat sembuh, Nad cadangkan anda ambil kesemua suplimen ini.


BAGAIMANA SUPLIMEN INI MEMBANTU MENGHILANGKAN VERTIGO?



VIVIX ; Membantu membaiki sel-sel yang telah rosak dan membantu peredaran darah

B COMPLEX : Membantu proses peredaran darah dan meningkatkan fungsi utama sel saraf

OMEGA GUARD : Diperlukan untuk fungsi saraf dan fungsi otak

OSTEOMATRIX : Membantu proses peredaran darah terutamanya di jantung


TESTIMONI KEMBALI SIHAT DARIPADA PENYAKIT VERTIGO

Disini Nad sertakan 3 testimoni mereka yang kembali sihat daripada vertigo









Ramai yang telah berubah dengan mengamalkan set vertigo ini daripada mengambil ubat tahan sakit. Sekarang giliran anda pula untuk dapatkannya daripada Nad. Boleh hubungi Nad bila-bila masa untuk nfo lanjut.






Penyakit ekzema disifatkan sebagai kecacatan fungsi penghadang kulit yang menyebabkan alahan kulit. Ekzema ini menyebabkan kulit kering dan gatal sehingga asyik menggaru. 

Tahap kegatalan akan meningkat apabila kulit semakin kering dan jika digaru berulang kali boleh menyebabkan lapisan kulit terkoyak. Nad cukup kesian kepada mereka yang mempunyai penyakit ekzema. 

Ada sorang kawan ni mengadu yang kegatalan kulit melampau sehingga beliau tidak boleh tidur malam. Beliau dah cuba pelbagai ubat gatal kulit tetapi tiada satu pun yang berjaya hilangkan gatal kulit. Badannya penuh dengan tanda-tanda luka kesan dari menggaru.

Sebenarnya penyakit ekzema ini biasanya dihidapi oleh kanak-kanak tetapi orang dewasa tidak terkecuali terutamanya wanita. Kesan penyakit ekzema biasanya boleh dilihat pada bahagian muka, pelipat siku, belakang lutut, leher, pergelangan tangan dan kaki.

Ada sesetengah wanita yang berasa rendah diri kerana mempunyai ekzema di muka sehingga sanggup tidak keluar rumah. Terdapat juga yang terpaksa mengasingkan diri kerana bimbang berjangkit dengan orang lain. Walaupun ekzema tidak boleh berjangkit melalui sentuhan, sesetengah orang mungkin tidak mempunyai pengetahuan mendalam mengenai penyakit ekzema.

FAKTOR PENYAKIT EKZEMA GATAL KULIT

Terdapat 2 faktor yang menyebabkan ekzema iaitu :

1) Keturunan

2)Sistem imun badan yang lemah sehingga sensitif kepada perubahan persekitaran.


RAWATAN EKZEMA ORANG DEWASA YANG PALING SELAMAT

Oleh itu, Nad nak cadangkan rawatan ekzema dewasa yang sangat selamat dan bebas bahan kimia. Rawatan ekzema ini berfokus kepada proses pemulihan kulit di bahagian dalaman dan luaran.

Anda hanya perlu guna SET EKZEMA SHAKLEE ini yang memerlukan anda konsisten sehingga betul-betul bebas ekzema.



Set Ekzema Shaklee ini mengandungi :

1) Vivix

2) Omega Guard

3) Vitamin C

5) Krim Herbal Blend

6) Basic H

8) Nutriferon

KEBAIKAN SET EKZEMA SHAKLEE

1) Membantu mengurangkan rasa gatal pada kulit

2) Membantu proses pemulihan kulit

3) Menguatkan sisten imun badan

4) Melindungi sel kulit daripada rosak

5) Membantu melembabkan kulit

6) Mengelakkan jangkitan kuman



Selalunya di farmasi terdapat ubat ekzema yang mengandungi bahan kimia merbahaya dan steroid. Kadangkala terdapat pesakit ekzema yang tidak tahan ubat untuk gatal kulit itu dan menyebabkan ekzema menjadi lebih teruk.

Dengan itu, nasihat Nad ialah dengan amalkan SET EKZEMA ini yang tentunya semulajadi dan selamat. 

Cuba lihat beberapa testimoni sembuh dari penyakit ekzema tanpa perlu makan ubat ekzema yang dijual di pasaran.




Nad percaya, hidup anda tak akan sama seperti sebelum ini apabila membuat keputusan untuk cuba set ekzema ini.

Boleh hubungi Nad bila-bila masa sahaja untuk sebarang konsultasi dan info lanjut.